Spordimassaaž sobib regulaarselt spordiga tegelevatele ja aktiivse eluviisiga inimestele.

Spordimassaaž tõstab töövõimet, valmistab inimese ette kestvaks aktiivseks lihastööks ja kiirendab taastumisprotsessi.

Efektiivne nii võistlusteks ettevalmistamisel kui ka väsimusega võitlemisel. See on tugev ja intensiivne massaaž, mida tehakse kas treeningujärgselt lihastoonuse alandamiseks, enne treeningut lihastoonuse tõstmiseks või pingelise füüsilise töö tegijaile.

Massaaž sisaldab palju venitusharjutusi lihastele. Peale massaaži on soovitav juua tavalisemast rohkem vett või teed, sest see soodustab jääkainete väljaviimist organismist. Hoiduma peaks alkoholi joomisest ja füüsilisest koormusest samal päeval.

Peale massaaži on soovitav puhata umbes 30 minutit.

Toime, näidustused

  • lõdvestab valulikke ja pinges lihaseid
  • kiirendab ainevahetust
  • aktiveerib lümfiringet
  • puhastab organismi jääkainetest
  • parandab verevarustust
  • toimib lõõgastavalt nii vaimse kui füüsilise ülepinge korral
  • massaažikuuri järgselt suureneb organismi vastupanuvõime haigustele

Vastunäidustused

  • vähkkasvaja, igasugune kasvajaprotsess või –kahtlus (viib vähirakud koldest laiali)
  • põletikulised haigused (palavik- toob kaasa ägenemise)
  • ägedad traumad (luumurrud, rebendid, põrutused)
  • joobeseisund 
  • äge südame-, neeru- või maksapuudulikkus 
  • kilpnäärmehaigused
  • mädased haavad
  • veenipõletikud või verejooksud
  • tromboosi või emboolia oht (gangreeni-. insuldioht)
  • suured sünnimärgid ja verevalumid masseeritavas piirkonnas (selles piirkonnas massaaž keelatud)
  • liiga kõrge või madal vererõhk
  • tuberkuloos jt nakkushaigused, sh suguhaigused
  • luupus, sidekoe kärbumine
  • üldine suur kurnatus